Kαινοτόμες Δράσεις Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Διαρκής ενημέρωση για εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια, συνέδρια από το χώρο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και όχι μόνο.

Σχεδίαση-διαχείριση: Δημήτριος Γκότζος

Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας

Δρ. Έδρας UNESCO ΤΠΕ στην Eκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Κρήτης

Μ.Α in Education, Lancaster University,U.K.

M.Δ.Ε Πληροφορική στην Εκπαίδευση, ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ



Eπικοινωνία:

Aνάφης & Αγίων Αποστόλων, 141 21 Ηράκλειο Αττικής email: perivallontikhdipevath@gmail.com


Πέμπτη, 10 Απριλίου 2014

Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. Αττικής: Ενημέρωση για εκπαιδευτική δράση - Ημερίδα στο Ρέμα Χαλανδρίου

Το ρέμα του Χαλανδρίου
Πηγή: http://rematia.blogspot.gr/

Eνημέρωση 9/4: Συμπληρωματική ενημέρωση για την επιμορφωτική δράση της Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. Αττικής

Η Π.ΕΚ.Π.Ε. Αττικής προγραμματίζει εκπαιδευτική δράση – ημερίδα με θέμα: «Ρέμα Χαλανδρίου: Εξερευνώντας τη φυσική και πολιτιστική ιστορία». 

Η δράση θα πραγματοποιηθεί το πρωί του Σαββάτου 12/4/2014 από 10.00 πμ έως 13.15. και θα έχει χαρακτηριστικά εκδρομής.
Η δράση θα περιλαμβάνει εξερεύνηση της κοίτης και της παραρεμάτιας περιοχής του Ρέματος Χαλανδρίου και ποικιλία βιωματικών δραστηριοτήτων μέσα από τις οποίες θα γνωρίσουμε: τη γεωμορφολογία, χαρακτηριστικά είδη της χλωρίδας και της πανίδας, ιστορικά και πολιτιστικά στοιχεία καθώς και επεμβάσεις του ανθρώπου για τη διαχείριση του ρέματος. Περισσότερες πληροφορίες στο σχετικό έγγραφο που έχει αναρτηθεί στο δικτυακό τόπο της ΠΕΕΚΠΕ Αττικής. 

Σημείωση Υπευθύνου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: Με μεγάλη χαρά υποδεχόμαστε την Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. Αττικής σε μια δράση στην περιοχή της Διεύθυνσής μας που πιστεύουμε πως θα προκαλέσει το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών της Διεύθυνσής μας. Eπισημαίνεται πως η ημερίδα είναι ανοιχτή σε όλους τους εκπαιδευτικούς (είτε είναι μέλη της ΠΕΕΚΠΕ Αττικής είτε όχι). Ωστόσο θα πρέπει να δηλώσετε συμμετοχή με τον τρόπο που αναφέρεται στο  σχετικό έγγραφο της ΠΕΕΚΠΕ Αττικής




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου